sobota, 4 lutego 2012

Uber pro taktyczna szklanka + nowa kategoria wpisów


Zdjęcie poglądowe. Widoczny system audio, ORYGINALNE VELCRO (NIE CHIŃSKI SHIT)
oraz śrubokręt. No i paluszki, no bo jak to tak bez?

Biorąc przykład z dwóch firm, które dostarczają chiński szitowany sprzęt airsoftowy, który ponoć jest "taktyczny" sam postanowiłem stworzyć swoją taktyczną szklankę na paluszki.
Nawiązując do drugiej części tytułu - biorąc przykład z Antoniusza (link do jego blogów w polecanych tak bardziej na prawo) wprowadzam kategorie kulinarną.



Obróćcie sobie obrazek, zapomniałem o tym.
Na zdjęciu widzimy ORYGINALNE VELCRO i zestaw słuchawkowy,
by zadowolić każdą nastolatkę, która chcę słuchać 30StM w trakcie walki.


Widoczny uchwyt na jeden nabój do strzelby.



Widoczny uchwyt na nabój i śrubokręt - dla każdego, kto lubi psuć.
Fanom serii Battlefield możemy zapewnić klucz francuski,
a fanom serii Call of Duty - yyy... chustę Ghosta albo włosy, które golił sobie Soap
(ampułka z krwią Soapa też wchodzi w grę).



Rzut z góry.



Szklanka na szynie RIS. Możliwy jest także montaż na szynach Picatinny.

PS. Pozdrawiam żonę, która nie zrobiła mi obiadu i dzięki temu jadłem paluszki, przez co skonstruowałem taktyczną szklankę...

2 komentarze:

  1. Jakbyś zamieścił te zdjęcia w muzeum sztuki nowoczesnej to nagrodę masz pewną - tylko byś musiał pilnować żeby paluszków nie wyjedli przed oceną jury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysmarowałbym je sokiem z cytryny. : D Albo jeszcze lepiej - koncentratem. ^^

    OdpowiedzUsuń