środa, 8 lutego 2012

"Z Afganistanu.pl" i "Rebelia"



Jakiś czas temu przeczytałem książkę autorstwa Marcina Ogdowskiego "Z Afganistanu.pl". Pochłonąłem ją naprawdę szybko. Spodobała mi się, ponieważ autor szczerze, bez owijania w bawełnę, ukazał realia PKW Afganistan. Jeśli znajdę trochę czasu (taa, obiecanki cacanki) może naskrobie więcej na ten temat - może nie będzie to recenzja (pozdrawiam panią, która uczy języka polskiego), ale coś w tym rodzaju. ;) Śmiało mogę polecić pozycję wszystkim zainteresowanym tym konfliktem. Polecam również blog autora książki - odnośnik w polecanych "tak bardziej po prawej stronie".



Książkę Marcina Gawędy "Rebelia" dorwałem dzisiaj w Empiku. Wciągnęła mnie, zobaczymy na jak długo. ;) Może też napiszę nieco więcej w późniejszym czasie. Jak na razie moją uwagę zwróciły dokładne opisy sprzętu i "fachowe nazewnictwo". ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz