sobota, 7 lipca 2012

JW Agat

Żeby nie było, że wrzucam zdjęcia na podstawie których można dokonać identyfikacji żołnierza. ;)

Zdjęcie pochodzi z ceremonii nadania sztandaru JW Agat. Dlaczego takie, a nie inne już napisałem. Szczerze mówiąc - widząc te zdjęcia zdenerwowałem się, ponieważ do Gliwic mam 45 minut autobusem i spokojnie mogłem jechać na tą ceremonie... Ale nie wiedziałem o niej - profil Wojsk Specjalnych na "kochanej" TwarzoKsiążce zawsze trąbi o takich wydarzeniach. Teraz prowadzący dał ciała - sorry memory, naszyweczkę trzeba zabrać.

2 komentarze:

  1. Kiedyś w tej jednostce stacjonował 25 Pułk Zmechu, bodajże?

    PS. Ja o tej imprezie w 21 bzie w Świdwinie też dowiedziałem się na 2 dni przed imprezom, i to zupełnie przypadkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej z Gliwic. Rozformowano ten oddział i na jego podstawie i w oparciu o stan osobowy utworzono Agat. Oczywiście żołnierze przechodzili od nowa selekcje, bodajże 80-85% z nich pozostało i szkoli się już jako specjalsi z JW Agat.

    Ogólnie TwarzoKsiążka to dobra rzecz jeśli chodzi o takie wydarzenia - naprawdę wiele z nich pojawia się na profilach, np. Wojsk Specjalnych. Aczkolwiek o uroczystości nadania sztandaru nic nie było... A szkoda. W sumie podobnie było u mnie w mieście - rok temu była uroczystość nadania sztandaru jednostce (5pchem) i nie wiedziałem o tym... Ale przynajmniej czasami mogę "podziwiać" BRDM-2 w wersji rozpoznania chemicznego gdy mknie ulicami miasta. ;)

    OdpowiedzUsuń