środa, 25 stycznia 2012

Pierwszy wpis - początek

Witam,

Jest to pierwszy wpis na moim blogu. Zarazem mam nadzieje, że nie ostatni. ;) Osoby, które mnie znają pewnie domyślają się, że treści zamieszczane tutaj będą związane z wojskiem. No, ewentualnie z muzyką...

Do pewnego czasu byłem przeciwnikiem blogów - ot, nie podobała mi się koncepcja. Zmieniłem zdanie, sam nie wiem dlaczego. Mam nadzieje, że szybko nie znudzi mi się blogowanie. ;)

Kultura wymaga by się przedstawić, nieprawdaż? A więc, mam na imię Michał. W tym miesiącu skończę 15 lat (młody skurczybyk ze mnie jeszcze, nie?). Interesuje się prawie wszystkim co lata, strzela bądź miało miejsce w przeszłości. Tak poza tym lubię fizykę i chemię. ;) Podsumowując - "Jestem jaki jestem. Niepojęty przypadek, jak każdy przypadek" - jak powiedziała kiedyś Wisława Szymborska. Zabrzmiało mądrze.

Możemy pić szampana, blog otwarty.
Pozdrawiam, Falcon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz